Bedrijfskundig adviseur en teamleider agrarisch

uitdaging voor jou!



· Zwolle
· HBO/WO
· 32-40 uur


Deze functie in het kort…
· Direct een vast contract bij onze opdrachtgever;
· De unieke mogelijkheid om mede-eigenaar van de organisatie te worden;
· Je kunt gebruik maken van de leaseregeling of reiskostenvergoeding;
· 500 euro te besteden aan thuiswerkvoorzieningen;
· 25 vakantiedagen;
· Een passend salaris bij je ervaring
· Een individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris,
deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering.

Bedrijfskundig adviseur en teamleider agrarisch
Bij onze opdrachtgever staat er dagelijks een team van bedrijfskundig adviseurs klaar om onze klanten te adviseren op operationeel, tactisch of strategisch niveau. In deze functie van bedrijfskundig adviseur ben je een inspirerende gesprekspartner voor agrarisch ondernemers. Je adviseert de ondernemers op strategisch niveau en bespreekt de technische bedrijfscijfers met onze agrarische klanten. Een groot deel van de klanten is actief in de melkveehouderij en vleeskalverhouderij.

Wat ga je doen als Bedrijfskundig adviseur?
In de functie van Bedrijfskundig Adviseur Agro ben je een belangrijke sparringpartner voor de klanten. Je zorgt ervoor dat klanten jou weten te vinden met hun kleine en grote vraagstukken. Jij neemt graag de verantwoordelijkheid en het initiatief om samen met je team het gewenste resultaat te leveren. Afhankelijk van je interesses en competenties bieden we veel ruimte om de functie naar je eigen inzichten in te vullen. Denk hierbij aan rendementsbegeleiding, subsidieadvies, overname- en financieringstrajecten en het begeleiden van studiegroepen.
Daarnaast geef je leiding aan een team van zes personen. Jij bepaalt met het team de richting van het team, het aanvliegen van de markt en de strategische keuzes. Ook ben jij eindverantwoordelijk voor jouw team, door jouw enthousiasme, kunde en kennis weet jij de afdeling bedrijfskunde naar een hoger niveau te brengen.
Je bent de oren en ogen van een klant in de markt binnen het cluster Zwolle.

De klanten uit de agrarische sector hebben aan jou een adviseur die meedenkt over strategie en die bedrijfsresultaten goed uit kan leggen. Naast een ondernemend persoon die graag bij de boer aan tafel zit. Iemand die kansen ziet.



Wat heb je nodig in deze functie?
· Je hebt een afgeronde opleiding richting Agrarische bedrijfskunde, Veehouderij of vergelijkbaar op minimaal HBO niveau;
· Je hebt ruime ervaring in het voeren van advies- en/of verkoopgesprekken;
· Je hebt passie voor de agrarische sector;
· Je bent ambitieus, gedreven, leergierig en ondernemend;
· Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, commercieel inzicht en leidinggevende capaciteiten.

Informatie over onze opdrachtgever
Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen ze zowel voor hun klanten, voor hun medewerkers als voor de maatschappij. Ze zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken zij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.

Als collega krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die jou past. Zodat jij kunt uitblinken in alles wat voor jou belangrijk en van betekenis is. Binnen een organisatie met een heldere visie: groot worden in wat echt telt. Als medewerker maar ook als mede-eigenaar. Samen delen en succesvol ondernemen voor een betere wereld. Doe je mee?

Benieuwd naar je toekomstige collega's?
Het team van onze opdrachtgever in Zwolle bestaat uit 70 medewerkers. Binnen het cluster Zwolle biedt de opdrachtgever de mogelijkheid om werken en leren te combineren. Ze hebben een actieve personeelsvereniging die elk jaar de leukste activiteiten organiseert. Naast het "normale" MT hebben zij ook een jong MT.
Naast hun werk bij onze opdrachtgever hebben enkele medewerkers ook een eigen boeren bedrijf.

"Groeien bij onze opdrachtgever is groot worden in wat echt telt"

Bij onze opdrachtgever krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die bij jou past. Zodat jij kunt uitblinken in wat voor jou belangrijk en van betekenis is. Binnen een organisatie met een heldere visie: groot worden in wat echt telt. Voor hen is dat samen delen en succesvol ondernemen voor een betere wereld.
Je kijkt samen met de klanten vooruit en voegt waarde toe door te sturen vanuit strategisch perspectief. Zij geloven in lokaal en duurzaam ondernemerschap. Jij vormt de drijvende kracht door dicht bij de klanten te staan en te weten wat hen bezighoudt. Maar ook door dicht bij jezelf te blijven en je continu te ontwikkelen als mens en professional.




Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665

Abel Interim KVK 85853178
Van Yrtebelt 33
8014NN Zwolle
© Copyright 2022 Abel Interim.
All Rights Reserved.

.

.