uitdaging voor jou!
· Omgeving Amersfoort
· MBO / HBO
· 32-40 uur
Wat vragen we van jou?
Als medewerker HR voel jij je verantwoordelijk voor een goede opvolging. Je ‘ziet’ het werk en pakt dit pro-actief op. Je denkt mee over verbeteringen en werkt accuraat als het bijvoorbeeld om de salarisrun gaat. Verder vragen we dat:
· je een afgeronde HBO opleiding in de richting HRM, MER of Hotel Management hebt, of een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare HR functie;
· je goed kan werken met MS Office;
· je goed bent in prio’s stellen;
· je nauwkeurig, klantgericht en dienstverlenend bent;
· je goed overweg kan met verschillende systemen, Afas ervaring is mooi meegenomen!
Informatie over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is één van de grootste familiebedrijven in Nederland met ruim 16.500 medewerkers wereldwijd, van wie 6.000 in Nederland. Ze werken vanuit honderden locaties in 65 landen, staat midden in de maatschappij en speelt in op trends als verstedelijking, elektrificatie, duurzaamheid en digitalisering.
Het HR ServiceCenter is een apart bedrijf. Zij verzorgen de administratie op het gebied van HR voor ruim 50 verschillende bedrijven in Afas (het personeelsinformatiesysteem). Binnen het HR ServiceCenter werken 30 collega’s dagelijks in 3 verschillende teams aan de HR-administratie, salarisadministratie en het functioneel beheer van de HR-systemen. Het doel is om de interne klanten zoveel mogelijk te ontzorgen en zo goed mogelijk te ondersteunen.
Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665
.
.