Medewerker HR

uitdaging voor jou!



· Omgeving Amsterdam
· MBO
· 28-40 uur

Deze functie in het kort
· Passend marktconform salaris.
· 8% vakantiegeld
· Hybride werken
· 26 vakantiedagenen bij een fulltime dienstverband
· Voor later wacht je een prima pensioen bij Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor het Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf.

Wat ga je doen als HR medewerker?
· Je mailbox is vandaag weer goed gevuld met HR-gerelateerde vragen, over vakantiedagen, missende reiskosten, pensioen …
Nieuwsgierig duik je erin, tussendoor afgeleid door je telefoon die dringend rinkelt en collega’s die binnenwandelen voor een kort gesprekje of HR-advies.
· Voor de instroom regel jij de documenten, benodigde inloggegevens en een warm welkom.
· Voor de doorstroom wordt alles bevestigd en verwerkt in de systemen en ook de uitstroom kan rekenen op jouw volledige aandacht.
· Je bent niet verantwoordelijk voor de salarisadministratie, maar een controlerende functie heb je wel. Dus uiteraard gaat alles conform cao.
· Personeelsdossiers onder jouw beheer zijn altijd up-to-date.



Wat heb je nodig in deze functie?
· Je hebt een relevante opleiding HR afgerond en hebt 1 -3 jaar werkervaring in een vergelijkende functie.
· Je bent discreet. Het is dan ook veilig om jou in vertrouwen een verhaal te vertellen.
· Schakelen kun je als geen ander, zo ben je het ene moment op detailniveau bezig en het andere moment denk je tactisch mee tijdens een overleg met je HR-collega’s. Met de continu veranderende wet- en regelgeving is ‘t maar goed dat je leergierig bent.


Informatie over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een van de grootste schoonmaakbedrijven in Nederland. Bij hen werk je met 16.000 trotse collega’s. De collega’s zijn de ‘beste mensen’ en daar kun jij onderdeel van zijn. Samen met jou kunnen zij een betere schoonmaakservice bieden aan onze opdrachtgevers. Onze opdrachtgever gelooft in het samenbrengen van werknemers met diverse achtergronden. Of het nu gaat om leeftijd, geslacht, geloof, seksuele geaardheid, culturele achtergrond of opleiding: iedereen is welkom als klant of medewerker.




Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665

Abel Interim KVK 85853178
Van Yrtebelt 33
8014NN Zwolle
© Copyright 2022 Abel Interim.
All Rights Reserved.

.

.