Salarisadviseur

uitdaging voor jou!


· Aalsmeer
· HBO
· 32-40 uur

Deze functie in het kort…

· Werk in een mensgerichte en groeiende organisatie waar je jezelf kunt blijven ontwikkelen;
· Direct een vast contract bij onze opdrachtgever;
· Je krijgt de unieke mogelijkheid om zelf eigenaar van de organisatie te worden;
· 25 vakantiedagen;
· Een individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering.


Salarisadviseur in Aalsmeer

Ben jij op zoek naar een dynamische baan? Vind je het leuk om het voortouw te nemen? En ben je in staat om keuzes te maken? Als salarisadviseur bij onze opdrachtgever krijg je daar alle ruimte voor. Met name als je ervaring of affiniteit hebt met de transportsector willen we je heel graag uitnodigen om te reageren op deze vacature, ook al woon je in een andere regio van het land.

Wat ga je doen als salarisadviseur?

Als salarisadviseur ben je sparringpartner voor ondernemers op het gebied van salaris en personeel. Je adviseert klanten op het gebied van wet- en regelgeving en denkt mee in nieuwe oplossingen, zodat de verwachtingen van de klant worden overtroffen. De salarisadministratie kent voor jou geen geheimen en je weet hoe je dit secuur in Loket moet verwerken. Klanten kunnen op je rekenen en je helpt ze om processen te verbeteren en optimaliseren. Uiteraard houd je trends en ontwikkelingen binnen het vakgebied in de gaten met als doel: de klant verrassen.

Informatie over onze opdrachtgever

Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen ze zowel voor hun klanten, voor hun medewerkers als voor de maatschappij. Ze zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken zij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.

Als nieuwe collega krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die jou past. Zodat jij kunt uitblinken in alles wat voor jou belangrijk en van betekenis is. Binnen een organisatie met een heldere visie: groot worden in wat echt telt. Als medewerker maar ook als mede-eigenaar. Samen delen en succesvol ondernemen voor een betere wereld. Doe je mee?

Wat heb je nodig in deze functie?

· Je hebt een relevant hbo-diploma;
· Een afgeronde VPS-opleiding is een pré;
· Drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
· Je hebt kennis van sociale wetgeving en bent in staat om hierover passend advies te geven aan klanten.

Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665

Abel Interim KVK 85853178
Van Yrtebelt 33
8014NN Zwolle
© Copyright 2022 Abel Interim.
All Rights Reserved.

.

.