uitdaging voor jou!
· Brabant / Limburg
· HBO
· 24-40 uur
Wat heb je nodig in deze functie?
· Je bent in het bezit van een diploma HBO Accountancy of Bedrijfseconomie;
· Je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring;
· Je bent communicatief vaardig en klantgericht;
· Je hebt affiniteit met ICT-toepassingen en je bent communicatief vaardig.
Informatie over onze opdrachtgever
Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen ze zowel voor hun klanten, voor hun medewerkers als voor de maatschappij. Ze zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken zij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.
Als collega krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die jou past. Zodat jij kunt uitblinken in alles wat voor jou belangrijk en van betekenis is. Binnen een organisatie met een heldere visie: groot worden in wat echt telt. Als medewerker maar ook als mede-eigenaar. Samen delen en succesvol ondernemen voor een betere wereld. Doe je mee?
Benieuwd naar je toekomstige collega's?
Het team van onze opdrachtgever bestaat uit 63 collega’s. Het team werkt verspreid over drie kantoren in Brabant-Limburg. Binnen het team zijn er zelfs collega`s die naast hun werk ook nog een agrarisch bedrijf runnen. Zij zijn tussen de 20 en 67 jaar oud.
Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665
.
.