Senior assistent accountant

uitdaging voor jou!



· Brabant / Limburg
· HBO
· 24-40 uur


Deze functie in het kort…
· Direct een vast contract bij onze opdrachtgever;
· De unieke mogelijkheid om mede-eigenaar van de organisatie te worden;
· Je kunt gebruik maken van de leaseregeling of reiskostenvergoeding;
· 500 euro te besteden aan thuiswerkvoorzieningen;
· 25 vakantiedagen ;
· Een individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering.

Senior assistent accountant in Brabant / Limburg
Ben je op zoek naar een omgeving waarin je echt kan bijdragen aan het succes van ondernemers? Wil je veel verantwoordelijkheid en de ruimte om eigenaarschap te kunnen tonen? Weet jij hoe je duurzame relaties met klanten opbouwt? Onze opdrachtgever biedt je alle ruimte om hier vorm aan te geven. Daarbij bieden zij je volop doorgroeimogelijkheden!

Wat ga je doen als senior assistent accountant?
Proactief, ondernemend en betrokken zijn woorden die jou omschrijven. Als senior assistent accountant kan jij voor de ondernemer écht het verschil maken. Zo stel je zelf complexere jaarrekeningen, aangiften, balans en winst- en verliesrekening op en je bent goed in het signaleren van klant specifieke aandachtspunten. Bij onvolledigheden in de financiële administratie van de klant, ben jij degene die contact zoekt met de ondernemer en hem de juiste vragen stelt. Samen met de accountants en adviseurs werk je aan een zo goed mogelijke dienstverlening voor onze klanten.



Wat heb je nodig in deze functie?
· Je bent in het bezit van een diploma HBO Accountancy of Bedrijfseconomie;
· Je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring;
· Je bent communicatief vaardig en klantgericht;
· Je hebt affiniteit met ICT-toepassingen en je bent communicatief vaardig.

Informatie over onze opdrachtgever
Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen ze zowel voor hun klanten, voor hun medewerkers als voor de maatschappij. Ze zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken zij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.

Als collega krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die jou past. Zodat jij kunt uitblinken in alles wat voor jou belangrijk en van betekenis is. Binnen een organisatie met een heldere visie: groot worden in wat echt telt. Als medewerker maar ook als mede-eigenaar. Samen delen en succesvol ondernemen voor een betere wereld. Doe je mee?

Benieuwd naar je toekomstige collega's?
Het team van onze opdrachtgever bestaat uit 63 collega’s. Het team werkt verspreid over drie kantoren in Brabant-Limburg. Binnen het team zijn er zelfs collega`s die naast hun werk ook nog een agrarisch bedrijf runnen. Zij zijn tussen de 20 en 67 jaar oud.




Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665

Abel Interim KVK 85853178
Van Yrtebelt 33
8014NN Zwolle
© Copyright 2022 Abel Interim.
All Rights Reserved.

.

.