Assistent accountant agro

uitdaging voor jou!



· omgeving Heerhugowaard
· HBO/WO
· 40 uur


Deze functie in het kort…
· Direct een vast contract bij onze opdrachtgever;
· De unieke mogelijkheid om mede-eigenaar van de organisatie te worden;
· Je kunt gebruik maken van de leaseregeling of reiskostenvergoeding;
· 500 euro te besteden aan thuiswerkvoorzieningen;
· 25 vakantiedagen;
· Een passend salaris bij je ervaring
· Een individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris,
deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering.

Assistent accountant AGRO
Heb jij affiniteit met de agrarische sector en wil je het verschil maken voor de agrarische ondernemer in de regio Noord-Holland Noord? Ben je op zoek naar een plek waar je jezelf verder kan ontwikkelen en waar ondernemerschap wordt gestimuleerd? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen als assistent accountant?
In de agrarische sector kun je als assistent accountant het verschil maken. Het wordt jouw taak om het cijfermatige gedeelte optimaal te verzorgen. Hierbij maak je gebruik van moderne IT-oplossingen waarmee je cijfers middels een dashboard analyseert en adviespunten voor onze klanten signaleert. Jouw proactieve houding maakt dat je klant specifieke aandachtspunten signaleert en deze onder de aandacht brengt.
Als assistent accountant agrarisch in Heerhugowaard voer je de volgende werkzaamheden uit:
· Je stelt jaarrekeningen samen en verzorgt winstaangiftes;
· Je neemt contact op met de klant bij onvolledigheden in de financiële administratie;
· Je biedt ondersteuning aan de klantbeheerders en adviseurs bij adviesvraagstukken;
· Je houdt je bezig met de actuele cijfers via het Management Paneel.



Wat heb je nodig in deze functie?
· Je hebt een afgeronde HBO en/of WO diploma accountancy, bedrijfseconomie of agrarische bedrijfskunde
· Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
· Bent bereid om verder te studeren in de richting van AA
· Affiniteit met de agrarische sector
· Je bent communicatief vaardig en klantgericht

Informatie over onze opdrachtgever
Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen ze zowel voor hun klanten, voor hun medewerkers als voor de maatschappij. Ze zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken zij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.

Als collega krijg je de ruimte om te groeien op de manier en in de richting die jou past. Zodat jij kunt uitblinken in alles wat voor jou belangrijk en van betekenis is. Binnen een organisatie met een heldere visie: groot worden in wat echt telt. Als medewerker maar ook als mede-eigenaar. Samen delen en succesvol ondernemen voor een betere wereld. Doe je mee?

Benieuwd naar je toekomstige collega's?
Het team van onze opdrachtgever in Heerhugowaard bestaat uit bijna 50 medewerkers. Ze zijn een jong dynamisch team, dat klaar staat voor hun klanten in de MKB en agro sector. Van administratieve verwerking en jaarrekeningen opstellen, tot fiscaal -en juridisch advies. Een fullservice kantoor, waarbij ze altijd kunnen terugvallen op de andere 1.000 medewerkers binnen de organisatie. Het beste van twee werelden: Een regionaal en informeel kantoor, met de expertise en kennis van een landelijke top 10 speler.
Ze houden van werken in de actualiteit, verdere digitalisering en duurzaam waarde toevoegen. Ze staan voor hun dienstverlening. Ze zijn competitief ingesteld, maar houden ook van een geintje. Zowel op het werk als tijdens de bedrijfsuitjes. Wil je de sfeer eens proeven, maak een afspraak en kom gezellig eens langs!




Solliciteren?
Stuur je CV en motivatie via mail: info@abelinterim.nl of
bel met Margret, HR Specialist Abel Interim: 06-28840665

Abel Interim KVK 85853178
Van Yrtebelt 33
8014NN Zwolle
© Copyright 2022 Abel Interim.
All Rights Reserved.

.

.